vineri, 3 septembrie 2010

Un exercitiu intelectual sau..."I dare you to ..."

Multi din cei care cititi acest blog ati auzit de , sau il cunoasteti personal pe George Simion.Pentru cei in necunostinta de cauza este liderul grupului de actiune "Noii Golani". O simpla cautare pe google va va edifica asupra actiunilor acestui grup.

De-a lungul timpului am auzit destule vorbe despre George, cum ca ar fi sustinut politic si finantat/ajutat in actiunile sale si ale amicilor sai etc . Desi o logica elementara imi zice ca un grup de tineri nesustinuti puternic , nu ar realiza atatea , din lipsa de probe si din bun simt ma limitez la a zice... POATE !!! Si oricum, trecand peste toate acestea adevarul este ca eu ( prin intermediul acestui blog in general, dar si discutii cu apropiatii) si cei care il contesta nu facem altceva decat sa dam din gura, in timp ce Noii Golani actioneaza.
Oricare ar fi realitatea postarea de fata nu se constituie in reclama gratuita pentru George sau grupul lui. Am facut aceasta introducere pentru ca zilele trecute am gasit pe internet un filmulet, care folosindu-se de vocea lui George, incearca sa trezeasca din eterna hibernare spiritul si constiinta tineretului din Romania. Desi nu am purtat niciodata vreo discutie teoretica,doctrinara sau cum vreti voi sa-i spuneti cu George, am ramas placut surprins sa descoper idei si sentimente similare cu ale mele.
Prin acest articol doresc de fapt sa lansez o provocare cititorilor mei.
Pentru ca sunt de parere ca ideea in sine este mult mai importanta decat persoana care o lanseaza /propaga, va rog faceti abstractie de numitul George Simion si incercati , daca puteti, sa contestati ideile lansate de el prin intermediul urmatorului filmulet/interludiu etc. Sau motivati cumva letargia generalizata in care ne complacem.

So...I DARE YOU TO !!!


0 comentarii: